Egy gépészkislány finn élményei

Friss topikok

Linkblog

Szombat, az elmaradt túra (2009. 10. 10.)

2009.10.27. 23:03 | Csiruci | Szólj hozzá!

 

A tegnapi jól sikerült buli után kissé nehezemre esett korán reggel felkelni, de azért sikerült! :) Megmosakodtam, felöltöztem, ettem pár falatot és elindultam az ESN által szerevezett túrára. Út közben beugrottam a boltba némi ennivalóért és üdítőért. Elsőként érkeztem a megbeszélt helyre, mondhatni nagyon-nagyon elsőként. 8:50-kor gyanús volt, hogy még mindig csak én vagyok ott. Se szervező, se busz, se résztvevő, csak én… 5 perccel később hívtam Ágit, de nem vette fel, újra próbálkoztam, akkor viszont kinyomta a telefont. Mondom ezek szerint már biztosan itt járhat a közelben. Nagyon lestem, de nem láttam senkit. Az utca teljesen kihalt volt, sehol egy ember, sehol egy autó… Csak a közeli általános iskolában voltak kinn az udvaron a gyerekek. Igen, iskolaudvaron, igen gyerekek, igen, szombaton, de nem tudom, hogy miért… :D Ami még feltűnt az iskolával kapcsolatban, hogy nincsen kerítése és a gyerekek mégse futnak ki az útra az autók elé… Milyen érdekes, vajon otthon ez miért nem működik?!

No de térjünk vissza a túrához… Nemsokára Ági küldött egy sms-t, hogy éppen sikerült felébresztenem, és a túra gyülekezője nem 9-kor, hanem 12-kor lesz, de Ő nem valószínű, hogy megy, mert még mindig nem érezte jól magát. Tegnap utánanézett, csak elaludt, mire megírta volna. :) No sebaj, hazamentem és azt terveztem, hogy pihenek még egy kicsit a túráig. A pihenés annyira jól sikerült, hogy ¾ 1-kor ébredtem fel…:D Miután konstatáltam, hogy lemaradtam a túráról, nekiláttam ebédet csinálni. Gyorsan készítettem egy jó kis milánói makarónit, persze nem én csináltam a szószt, hanem azt már előzőleg készen vettem. Úgy voltam vele, hogy ha már így alakult ez a mai nap, akkor hasonló képen folytatom, így pihenéssel töltöttem a mai napot.

A bejegyzés trackback címe:

https://csiruci.blog.hu/api/trackback/id/tr21480297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása