Egy gépészkislány finn élményei

Friss topikok

Linkblog

Vasárnap, pihenés & pakolás (2009. 10. 04.)

2009.10.13. 10:17 | Csiruci | 1 komment

 

A második napom az új helyemen. Mivel még kicsit egyedül éreztem magam és vasárnap mindig együtt főzünk Ágival, így szokásomhoz híven ma is átmentem Hozzá, miután felébredtem.
Nehezen indultam el, mivel az eső csepergett, az idő szürke volt. Ági nem lakik messze tőlem, de azért biciklivel mégis csak gyorsabb, így azt választottam. Csirkecombot sütöttünk és hagymás-mazsolás rizs volt mellé a köret. Nagyon finom volt mindkettő, utána pedig hatalmas jóérzés töltött el minket! :) Mire elmosogattunk, megemésztettük az ebédet, addig eltelt a délután és estébe fordult az idő. Amilyen nehezemre esett átjönni Ágihoz, hazafelé ugyan ezt éreztem, mert az eső még mindig esett. Nem akart elállni.
Később erőt vettem magamon, feltettem a fejlámpámat és a fényvisszaverő csíkokat feltettem a lábamra és elindultam hazafelé. Viccesen néztem ki, de legalább látható vagyok így…:P
A hétvégén sajnos nem sikerült internet kábelt beszerezni, így ezt majd holnap teszem meg és utána már otthon is lesz netem végre! :) Már alig várom.

Este, internet hiányában, még elrendeztem a ruháimat, táskáimat és egy jó forró fürdő (pontosabban tusolás) után nyugovóra tértem.

A bejegyzés trackback címe:

https://csiruci.blog.hu/api/trackback/id/tr891446952

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balbal 2009.10.20. 23:54:20

Na végre 1 hónap alatt eljutottam én is odáig, hogy kommenteljek! :D Szóval nagyon köszi a blogot, Neked is meg Katának is! Nagyon jó olvasni, bár néha mikor pár napot elmaradok és mindkettőtöknél van 6 oldal beírás, hát szoktam ugrálni, és néha össze is kavarom, hogy ki hol volt, meg mit csinált, de azért nagyon szuper :D

Amúgy milyen a kaja? :D

Ez itt a reklám helye: www.balbal.blog.hu :D
süti beállítások módosítása