Egy gépészkislány finn élményei

Friss topikok

Linkblog

Péntek, try to relax… (2009. 09. 18.)

2009.09.20. 21:18 | Csiruci | 3 komment

 

Ma nagymosást tartottam. Délután benézett Ági is és azt terveztük, hogy elmegyünk a könyvtárba és megebédelünk a suliban. Amíg én levittem és beraktam a mosnivalót a gépbe, addig Ági a Nálunk talált és általában az ablak kitámasztására szolgáló finn enciklopédia olvasása közben elaludt. :) Hagytam, hagy pihenjen egy kicsit, addig én elővettem a finn tanulnivalómat és azzal foglalatoskodtam. Közben még volt időm arra is, hogy a kimosott ruhákat áttegyem a szárítóba, mert Ági még mindig aludt. :) Ismét eltelt egy óra és lejárt a szárítógép is. Lementem és kiszedtem a ruháimat. Mire visszaértem, Ági épp akkor ébredezett…:) Délután aludt Nálunk két órát. Miután kitörölte az álmot a szeméből, elindultunk ebédelni, majd pedig beiratkoztunk a könyvtárba. A könyvtár után felfedeztük az egyik közeli szupermarketet, majd pedig hazaindultunk.

Az este nyugisan telt. Beata, Marcin, Michael, Giuseppe és Yassine elmentek itthonról. Li tévézett, én meg pihengettem. Beata és Michael hamarabb hazaért, mint a többiek, kb éjfél körül. Yassine egy kicsit később érkezett az egyik marokkói barátjával. Mire mindenki elcsendesedett volna, és leoltottunk a villanyt, hogy most már tényleg alszunk, erre Yassine úgy gondolta, hogy hajnal háromkor neki áll és eszik, felverve ezzel a csendet…:P Miután sikerült visszaaludni, Ági írt sms-t, hogy nem érzi valami jól magát, és hogy a holnapi belvárosi kiruccanásunk valószínű lefújva. Olyan hajnal 5 körül megérkeztek a többiek és feloltva a konyhában a villanyt, ami az én ágyammal szemben van, elkezdtek enni… Mondom még valaki valamivel előáll ezen az éjjelen?!?!? :D

A bejegyzés trackback címe:

https://csiruci.blog.hu/api/trackback/id/tr321395543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Li 2009.09.22. 01:00:40

Szia, nagyon tetszik a blogod, folytasd!!!!!!!!!!!!! (nem ismerjük Még! egymast :) )
pusz: Li

Ha nem magan blog akkor irhatnal egy kis elözményt is hogy hany éves vagy és miért pont oda mentél és mit tanulni pontosabban és mennyi idöre. Elvezd, nagyon nagy emlék lesz ebböl. Na az utoirat hosszabb lett mint az üzenet :)

Csiruci 2009.09.24. 23:11:27

Szia Li!

Örülök, hogy tetszik a blogom és hogy nem csak az ismerőseim olvassák! :)
Erasmus program keretén belül vagyok én most Finnországban. Az iskolám többek között ezzel az egyetemmel is kapcsolatban áll. Azért választottam ezt az országot, mert Finnországba szerintem nehezebben jut el az ember, mint más közelebbi európai országba. Más kultúra, más szokások, más időjárás, sőt még más időzóna is...:)
Itt jelenleg környezetmérnök szakon tanulok és nagyon tetszik. Jó volna, ha otthon is lehetne angol nyelvű előadásokra járni és angolul vizsgázni. Nem könnyű, de nagyon hasznos!
Ha nem vagyok indiszkrét, én is megtudhatok Rólad pár dolgot? Honnan írsz, mit tanulsz, ilyesmi...

Üdv: Marcsi

Li 2009.09.25. 21:04:57

Szia Marcsi, köszi hogy valaszoltal, mar vartam a blogod folytatasat :)
Ha a nevemre kattintasz megjelenik a "profilom" és me tudsz lépni a blogomba ha unatkoznal :) Nizza és Cannes között, tehat dél Franciaorszagban lakom, de én itt élek egy éve, nem suli miatt. A sulimbol sajnos még hatra van egy szigorlat és két szakdoga :( Francia irodalom és nyelvtanar- kommunikacio szakos vagyok a Kodolanyin, nade innen nehéz :) Azért kattintottam rad, mert a nagynéném Turkuban lakik, és sajnos még sosem voltam, gondoltam megnézem mit irsz az orszagrol, meg amugy is. Szoval olvasni foglak ezutan is, ne cenzurazz miattam :) és ha nem zavar akkor kommentelek is majd néhanapjan.. Jo hétvégét, Li
süti beállítások módosítása