Egy gépészkislány finn élményei

Friss topikok

Linkblog

Hétfő, könyvtár és biliárd (2009. 09. 28.)

2009.10.09. 14:54 | Csiruci | Szólj hozzá!

 

Hétfő van, ismét elkezdődött egy hét…:) Ismét korán keltem és a könyvtárba mentem olvasni. Ági szokás szerint később csatlakozott…:D Én folytattam tovább a könyv olvasását, amit a múlt héten elkezdtem. Sajnos a hétvégén nem sokat haladtam, így most belehúztam. Meglepő, de elég gyorsan haladtam, aminek nagyon örültem, így majd talán sikerül behoznom a hétvégi lemaradást. Kettő óra körül ebédeltünk, majd utána kiültünk a szokásos helyünkre egy-egy kávé társaságában és figyeltük az embereket. Nem is lehetne mást tenni így ebéd után, mint egy kicsit lazítani. Ha visszamennénk azonnal olvasni, azt hiszem a könyv felett azzal a lendülettel el is aludnánk… :) Ma megint végig benn maradtunk a könyvtárban. Mivel már rég óta hamburgerre fentük a fogunkat, így bementünk a kínai ételbárba, ahol pénteken voltunk és vettünk hamburgert. Mikor hazaértünk, nagy meglepetésünkre nem valami nagy adagot találtunk a csomagban. Otthon sokkal, de sokkal nagyobb hamburgert adnak az ehhez hasonló helyeken. Ezzel szemben, itt kaptunk egy Mc Donald méretű hamburgert. Így arra jutottunk, hogy ha legközelebb hamburgert akarunk enni, akkor vagy magunknak kell beszerezni az alapanyagot és készíteni, vagy pedig más hely után kell néznünk. A suliban az egyik menzán lehet kapni hamburgert, de csak délután 4 óra után.

Miután megettük a „vacsoránkat”, ami nem tartott sok ideig, lementünk a mosodába biliárdozni. Giuseppe nagyon jól összetrombitálta a népet, egész sokan voltunk! :) Jól eljátszogattunk. Ági nem éppen kedvelte ez a játékot eddig, de miután kipróbálta és volt sikerélménye is, egészen megkedvelte! Kár, hogy csak most így, az utolsó héten találtuk ezt ki…:( Körülbelül 10 óráig lehettünk itt, majd pedig ki haza, ki pedig a belvárosba ment be. Én felmentem, letusoltam és még olvastam egy kicsit este.

A bejegyzés trackback címe:

https://csiruci.blog.hu/api/trackback/id/tr441438788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása