Egy gépészkislány finn élményei

Friss topikok

Linkblog

Péntek, magyarok találkozása (2009. 10. 16.)

2009.10.29. 10:56 | Csiruci | Szólj hozzá!

 

Ma ismét korán keltem, annak ellenére, hogy pénteken nincs órám. Reggel 8-tól mostam, 9-től pedig a szárítógépet bitoroltam. :) Azért, hogy ez a reggeli két óra ne vesszen kárba, közben takarítottam. Felsepertem mindenhol az egész lakásban. (Köszönet a seprűért Áginak…:D) Claudia, a spanyol lakótársam, nem a háziasságáról híres…:P Mosatlan minden felé a konyhában, haj mindenfelé a fürdőben… Jól kivagyunk ezekkel a spanyolokkal… Áginak is spanyol lakótársa van (Mercedes)…:D

Miután végeztem a takarítással és a mosással, bementem az egyetemre. Délben, ebédelünk. Majd összefutottunk finnekkel és megbeszéltük, hogy elmegyünk hamburgerezni. Az egyetem után, elmentem a boltba és végre vettem tányérokat és némi kiegészítőt a konyhába. Mire hazaértem, elkezdett esni a hó, és már nem is volt annyira kedvem menni, hamburgerezni… szerencsére nem kellett lemondanom, mert megtették helyettem a szervezők…:D Este viszont átmentünk a Club 16-be (egyetemisták szállása, de mi csak így hívjuk) egy szülinapi buliba. Ági és Tamás már vártak rám. Ők biciklivel jöttek, nekem viszont ilyen szakadó hóban nem füllött rá a fogam…:D Meg persze lustaság fél egészség…:P Tamás Pesten a BME-n tanult, egyébként Balatonalmádiban lakik. Ő már három éve itt tanul, dolgozik és él. Olyan jó volt, hogy Ő is eljött a buliba. Végre úgy éreztük Magunkat Ágival, hogy mi is egy nagy nemzeti csoport vagyunk és kicsit antiszocializálódtunk és csak magyarul beszélgettünk…:D A buli után bementünk a városba bulizni. Most kivételesen nem Onnelába mentünk, hanem Karle-ba, ami egy bár inkább, mint egy diszkó, de legalább nincs belépő…:P Kellemes hangulatú hely. Azt hiszem, megvan az új bulihely! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csiruci.blog.hu/api/trackback/id/tr621483444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása