Egy gépészkislány finn élményei

Friss topikok

Linkblog

Csütörtök, Hygenie exam…(2009. 10. 08.)

2009.10.27. 23:01 | Csiruci | Szólj hozzá!

 

 
Reggel finn óra előtt gyorsan megnéztem az e-mail-eimet. Szerencsére meg is jött a válasz, még hozzá a kedvező, hogy nincs semmi probléma a tananyaggal, direkt lett így összeválogatva, és a lényeg benne van, ne aggódjak…:) Ez a válasz tényleg megnyugvással töltött el, így aztán nyugodt szívvel láttam neki az ismétlésnek a finn óra után. A vizsga délben kezdődött, de nem a megszokott teremben. Egy hatalmas előadóban voltunk. A finnek 4 oldalas lapokat kaptak, amitől nem ijedtem meg annyira, mondván, hogy úgyis lesz rá nekem is időm. Mint utólag kiderült, a cserediákok kérdéssora mindössze egy lapból állt, amin 10 kérdés volt. Nem volt nehéz! :) Itt a vizsga is másképp zajlik nem olyan, mint otthon egy ZH. Érdekes módon viszont itt nem lehet azt megcsinálni, hogy felírom a nevemet a lapra és fogom magam, beadom, és majd jövök legközelebb… Bizonyos időt – jelen esetben 20 percet – minimum bent kell tölteni és csak azután lehet beadni. Mondanom se kell, a 10 kérdésre a 20 perc maximálisan elég volt…:D Gyorsan meg is oldottam, és még 10-szer át is tudtam nézni…:D Így 20 perc után én is felálltam és beadtam a feladatsort.
A vizsga után ebédelni siettem, mert már nagyon éhes voltam. Ágival a törzshelyünknél találkoztam. Ebéd után következett a szokásos lazulás egy kávé kíséretében, majd pedig a posta felé vettem az irányt, és feladtam pár képeslapot Ági és az én nevemben is.
A posta után siettem haza, mert délután 5 órára foglaltam le a mosógépeket. Nem egyszerű itt mosni. Két 8 emeletes épületre van 3 mosógép és 1 szárítógép. Van egy helység, ahol ventillátorok működnek és meleg levegőt fújnak a helyiségbe, így elősegítve a ruhák gyorsabb szárítását. Emeletenként 5 apartman van, apartmanonként 2-3-4 ember… Gyors fejszámolás és egy kis helyismeret és máris adódik, hogy körülbelül 270 ember használja azt a 3 mosógépet, amiből az egyik nem valami bizalomgerjesztő, tehát jóformán csak 2 van állandó használatban. Halkan súgom meg, hogy a nem túl bizalomgerjesztő mosógép is ugyanolyan jól mos, csak épp a külseje nem valami újszerű….;)

Miután kimosott a két mosógép és meg is szárítottam a ruháimat, felmentem, elpakoltam és átadtam magam a pihenésnek…:)

A bejegyzés trackback címe:

https://csiruci.blog.hu/api/trackback/id/tr131480287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása