Egy gépészkislány finn élményei

Friss topikok

Linkblog

Kedd, ami eltelt… (2009. 10. 06.)

2009.10.27. 22:59 | Csiruci | Szólj hozzá!

 

A rádió a szokásos keddi ébresztési időben ébresztett. ¾ 7-kor sajnos kénytelen voltam felkelni. Kinéztem az ablakomon és még mindig sötétség volt. Azt hiszem, közeledik a finn tél… Gyorsan vettem egy forró fürdőt, majd elkészítettem a reggeli teát, cappuccinot, felöltöztem és elindultam a finn órára. Az óra után szokás szerint a könyvtár felé vettem az irányt és elkezdtem tanulni a higéniai vizsgára. Délben siettem az órára. Meglepően kevesen voltunk, de ez nem zavart, ügyet sem vetettem rá. Egyszer csak Cécilia – perui cserediák, Ő mesterképzésben vesz már részt - toppant be az órára és tágra nyílt szemekkel nézett Rám és kérdezte, hogy tudok-e finnül. Én persze nemmel válaszoltam és visszakérdeztem, hogy miért? Kiderült, hogy ez az előadás finnül lesz. Ha már így alakult, benn maradtam, de visszaszaladtam még óra előtt a laptopomért, mondom, addig haladok az angol nyelvű előadásanyag olvasásával és éltem a WiFi adta lehetőséggel, hogy az egyetem minden pontján elérhető. Hallgattam a finn kiejtést, közben meg olvastam az anyagot és szörfölgettem a neten…:D Micsoda feelingje van…:D
Az előadás után siettem vissza ismét a könyvtárba, persze csak ebéd után és a szokásos pihenőnk után. :)

4 órakor siettünk az egyetem melletti kis templom elé, ahol gyülekeztünk. Az ESN pulla sütést rendezett. A pulla egy nagyon finom, karácsonyi ízvilágot tükröző édesség. Fahéj és kardamon a titka, ami miatt igen erőteljesen karácsonyi hangulat fogja el az embert…:) Kis csapatokat alakítottunk és úgy dolgoztunk. Nagyon finom volt! :) annyit csináltunk, hogy még haza is tudtam vinni!

A bejegyzés trackback címe:

https://csiruci.blog.hu/api/trackback/id/tr61480284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása