Egy gépészkislány finn élményei

Friss topikok

Linkblog

Péntek, csak a könyvtár... (2009. 09. 25.)

2009.10.04. 16:27 | Csiruci | Szólj hozzá!

 

Én ma ismét korán keltem, mentem olvasni a könyvtárba. Ági megint csak később csatlakozott hozzám. Szokás szerint 2-3 óra körül elmentünk ebédelni, majd 1-1 kávé társaságában leültünk a törzshelyünkre és néztük a „TV”-t… :D
Ilyenkor, amikor könyvtárazunk és ebéd után leülünk, vagy csak úgy késő délutánonként leülünk, jól esik kikapcsolni és nem gondolni semmire, csak nézni az embereket és néha-néha nevetni egy jót. :) Van akivel mindig akkor találkozunk, amikor itt ülünk és mindig azt hiszi, hogy mi egész nap nem csinálunk semmit, csak itt ülünk, pedig ez nem így van!!! :D
A kis pihenőnk után Ági már nem jött vissza velem a könyvtárba, hanem bement a városba elintézni pár dolgot. Én is leköltöztem a könyvtárból a számítógépes terembe.
Ági közben hazaért, sikerült elintéznie a dolgát. Estefelé, amikor én még mindig a suliban voltam, msn-en azt beszéltük vele, hogy mit ennénk és Ő nagyon kívánta a kínai kaját. Hosszas tanakodás után, Ő is elindult otthonról és én is összeszedtem a cuccaimat. Az egyetem sarkánál találkoztunk, majd pedig mentünk a kínaiba. Vicces volt, mert a pénztáros csak, akinek a rendelést adtuk le, nem értett se angolul, se finnül, csak kínaiul…:D Így kénytelenek voltunk az activity tudásunkra hagyatkozni és mutogattunk… :D Én szecsuáni csirkét ettem, Ági pedig azt hiszem, hogy édes-savanyú csirkét. Elvitelre kértük, mivel 9-kor zárt az étterem és mi ½ 9 után értünk oda.

Mikor hazaértünk és megettük a vacsorát, természetesen ismét elkezdett esni az eső, ami azt jelentette, hogy Ági nálunk aludt megint! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csiruci.blog.hu/api/trackback/id/tr61427081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása