Egy gépészkislány finn élményei

Friss topikok

Linkblog

Kedd, ismét egy szokásos kedd… (2009. 10. 13.)

2009.10.29. 10:27 | Csiruci | Szólj hozzá!

 

Reggel, amikor felkeltem és álmos fejjel kitekintettem reggel hétkor a sötétségbe, meglepő dolgot tapasztaltam… Gyönyörű havas volt a táj! :) Az első hó Ouluban! :) Körülbelül 5 cm eshetett. Reggelre még sehol nem volt eltakarítva a hó, ennek ellenére mégse hallottam senkitől, hogy panaszkodott volna. Az autósok is békésen vették tudomásul, hogy megérkezett a tél.
Mivel ma kedd van, így finn órával kezdtem a napot. Majd utána a könyvtárba vezetett az utam. A víztisztítós tananyagot ezúttal felváltotta a finn nyelv. Jövő héten vizsgázunk belőle, így elkezdtem a felkészülést. Nekiláttam a könyv összes ismeretlen szavának és kifejezésének kijegyzeteléséhez…
Délben elmentem órára, majd kettőkor ebéd következett. Ebéd után siettem vissza órára. Ez az óra rendhagyó volt, Éva tartotta. Videokonferencia volt a fenntartható fejlődésről, amit Svédországban hallgattak. Nagyon érdekes volt, csak az elején akadt némi kommunikációs probléma Svédország és Finnország között. Az előadás 15:15-re volt meghirdetve, de amikor beléptem a terembe, Éva azt mondta, hogy sajnálja, de rosszul írta ki és 15:45-kor kezdődik igazából, mindezt persze angolul, de amikor meglátta a Mérnöki Karos pólómat, egyből átváltott magyarra…:)

Az előadás késve kezdődött, így kissé késve fejeződött be, este 6-kor. Ezek után már nem mentem a könyvtárba, csak elköszöntem Ágitól és hazamentem kipihenni a nap fáradalmait…:)

A bejegyzés trackback címe:

https://csiruci.blog.hu/api/trackback/id/tr831483361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása