Egy gépészkislány finn élményei

Friss topikok

Linkblog

Kedd, segítség, már megint ez az ügyintézés!!! :S :D (2009. 09. 22.)

2009.09.28. 08:20 | Csiruci | Szólj hozzá!

 

A mai reggeli szokásos „korai” kelés után az utam az egyetemre vezetett, egészen pontosan a finn órára. Az óra után kicsit bementem a könyvtárba könyveket keresni és interetezni, mert ott mégis csak stabilabb a net… :D Tegnap próbáltuk felvenni Ági számítógépes jelszavát és nevét, de szegénykét hidegzuhanyként érte a hír, hogy nincs a rendszerbe… Ekkor aztán indult a rohanás-kapkodás-idegeskedés. Elmentünk az International Relations Office-ba és elpanaszoltuk Nekik Ági gondját. Ők gyakorlatilag azt mondták, hogy minden papírt ki kell újra tölteni, meg mindenféle igazolást be kell gyűjteni Magyarországról… Ezt kezdte el ma Ági, telefonált össze-vissza, de ahogy ez ilyenkor szokott lenni, az illetékes személy soha nincs ott ahol lenni kell… :P Én próbáltam Neki segíteni, amiben tudtam, de ehhez csak Ő ért, így én csak annyiban járultam hozzá a gyors ügyintézéshez, hogy odaadtam a felhasználónevemet, hogy tudjon a suliban internetezni. Nem kevés e-mailt és telefont intézett és gondolom öregedett vagy 5 évet…:D Nem tudom, de valamiért ezek a finnek nem nagyon szeretik a magyar ügyeket intézni. A saját jelentkezésemre gondolva, én már meg sem lepődtem ezen…
Nekem viszont déltől kezdődött az órám, így magára hagytam Ágit és siettem az előadásra. Utána elmentünk ebédelni, majd a könyvtárba nyomtatni. Azzal a lendülettel, ahogy megtaláltam és rájöttem, hogy hogyan kell nyomtatni, ki is merítettem a havi 100 oldalas ingyenes nyomtatási kvótámat és még nincs minden kinyomtatva…:D Nem baj, mindjárt itt az október… :P
Este megint szülinapost ünnepeltünk! :) Ezúttal azonban „light-osabb” formában… Ugyanis a belépés csak pizsamában volt lehetséges… Így mindenki pizsamában érkezett vagy éppen hozta a táskájában és átöltözött. Előkerültek az otthonról hozott alvós állatkák, jó meleg és vastag zoknik, mamuszok és hasonló kellékek…:D Viccesen néztünk ki, de azért jó volt! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://csiruci.blog.hu/api/trackback/id/tr561412099

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása