Egy gépészkislány finn élményei

Friss topikok

Linkblog

Szerda, ismét egy nap a könyvtárban…(2009. 09. 30.)

2009.10.12. 09:02 | Csiruci | Szólj hozzá!

 

A hónap utolsó napja. Ez a tény nem változtat semmit azon, hogy én megint a könyvtárba töltöm a mai napot…:P Már a könyv vége felé járok, azt hiszem ma vagy holnap be is fejezem! :) Már alig várom! :D Nem mintha nem volna jó könyv, de azért ilyen intenzívem és ennyit angolul olvasni…:D Ebéd után siettem is vissza, olvasni, ma elmaradt a szokásos délutáni szieszta. SIKERÜLT!!! Zárásra befejeztem a könyvet és még arra is maradt időm, hogy beleolvassak a hozzá kapcsolódó kérdésekbe. Mikor hazamentem, a srácok elmentek valamerre a városba bulizni. Én nem tartottam Velük, mert a fáradtságtól úgy dőltem be az ágyba, mint egy krumplis zsák…:) Persze azért felébredtem, amikor hajnal 3 óra felé hazaértek. Jó ez a szállás, csak annyi baj van vele, hogy ha tanulni akar az ember, nem lehet elszeparálódni, meg egyáltalán, nincs saját szobánk, aminek be lehetne csukni az ajtaját. Egyébként pedig jó kis társaság, bár kicsit lehetnének háziasabbak és nem annyira rumlisak…:P Ha elköltözünk a végleges helyünkre, biztos jó lesz a saját szoba, de azért hiányozni fog a társaságuk…:) Apropó költözés… pénteken költözünk…:D :(

A bejegyzés trackback címe:

https://csiruci.blog.hu/api/trackback/id/tr411444095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása