Egy gépészkislány finn élményei

Friss topikok

Linkblog

Szerda, mindegy, csak ne vízhigiénia…:D(2009. 10. 07.)

2009.10.27. 23:00 | Csiruci | Szólj hozzá!

 

A mai napot ismét a könyvtárban töltöttem, de nem igazán tudtam ráhangolódni a holnapi vizsgám anyagára. Vízhigiéniából írunk holnap, de mivel az előadás finnül volt, így a cserediákoknak könnyített, leegyszerűsített anyagot adott ki a tanár, ami nem olyan nagy terjedelmű, így Pató Pál Úr, „ejjj, ráérünk arra még” módjára elszórakoztam az időt, így estére hagytam a tanulást…:D

Este nekiláttam teljes gőzzel a tanulásnak… Olvasom, olvasom az anyagot, de valahogy mindig megszakadt… :S Kicsit jobban utánanéztem a dolgoknak és azt vettem észre, hogy a jegyzetnek csak minden páratlan oldala van meg, a párosak sehol. Eléggé megijedtem így este 10 órakor… Gyorsan írtam Kaisa-nak egy sms-t és Ő azt tanácsolta, hogy gyorsan írjak e-mail a tanárnak. Kaisa nagyon jó fej finn lány, egy házban lakunk, imádom Őt! :) Írtam is gyorsan a tanárnak, de sajnos este már nem válaszolt… Valahogy meg is értem…:D No, nem baj, én azért elolvastam és megjegyeztem a lényeget a tananyagból, de azért izagtottan vártam a reggelt…

A bejegyzés trackback címe:

https://csiruci.blog.hu/api/trackback/id/tr791480285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása