Egy gépészkislány finn élményei

Friss topikok

Linkblog

Szombat, Rauna Zoo in Lapland! :) (2009. 09. 03.)

2009.10.12. 11:47 | Csiruci | Szólj hozzá!

 

Szombat van, de én ma mégis korán ébresztett a rádió, és igen végre rádióra keltem, zenére, nem pedig a telefonomra! :) A biztonság kedvéért a telefonomat is beállítottam, ki tudja, mikor jön egy áramszünet… Gyorsan csináltam magamnak pár szendvicset, teát, megittam a szokásos adag cappuccinomat és a tegnapi sajnálatos „baleset” miatt gyalog indultam a suliba. 9 órakor volt a találkozó a többi Erasmus-os hallgatóval és elindultunk Lappföldre egy állatkertbe! :) A buszból az idő igencsak barátságtalannak tűnt. Köd volt és nagyon hidegnek tűnt az idő. Egy helyen megálltunk egészségügyi pihenőre és egy kávéra. Leszállva a buszról mégse volt olyan szörnyű az idő! :) 11 órára oda is értünk, körülbelül 150-200 km-re lehettünk Oulutól északra. Nagyon szép volt az állatkert, bár az út fahídból volt és a reggeli dér igencsak csúszóssá tette, ám ez se szegte kedvünket, mi vígan csúszkáltunk egyik ketrectől a másikig…:D Az út sose volt egyenes, hanem mindig vagy felfelé, vagy lefelé vezetett, óvatosan mentünk, de úgy néztünk ki, mint a pingvinek, akik csak totyogni bírnak…Nagyon aranyosak voltunk…:) Ebben az állatkertben a Finnországban található állatok voltak felvonultatva. Láttunk barna medvét, hódot, rénszarvast, jávorszarvast, rengeteg baglyot és még sok féle madarat és egyéb állatot. Volt jegesmedve is, bár nem kifejezetten honos állat, de az idő talán megfelelő volt neki…:P 3 órakor indultunk vissza és 5 órára értünk Ouluba, ahol szép napos idő fogadott bennünket! :) Ágival még gyorsan bevásároltunk, mivel itt szombaton este 6kor minden üzlet bezár és vasárnap csak délben nyit ki pár üzlet. Majd gyalog indultunk hazafelé. Áginál megvacsoráztam és még Tőle egy 10 perces séta várt rám. Szerencsére nap közben nem esett eső, így nem is csúszott az út hazafelé. Amikor hazaértem, a francia srácok segítettek feltenni a láncot a biciklimre, így Velük tarthattam az esti partyra. Ági nem jött, de nem is vesztett sokat, mert ezek nem az általunk szervezett jó kis bulik voltak, ráadásul nagyon sokan voltunk nagyon kicsi helyen. Én ezt a tumultust meg is untam éjfél körül és elindultam hazafelé…

A bejegyzés trackback címe:

https://csiruci.blog.hu/api/trackback/id/tr751444468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása