Egy gépészkislány finn élményei

Friss topikok

Linkblog

Vasárnap, pihenés és főzés (2009. 09. 27.)

2009.10.05. 10:17 | Csiruci | Szólj hozzá!

 

Ma ismét dél körül ébredtünk a bulinak köszönhetően… :D Nem mondom, jól esett ez a hétvége, hogy ilyen lazára sikerült. Lustálkodtunk kicsit, és ez olyan jó érzés volt. Az eltolódott ébredésnek köszönhetően délután 4-5 óra magasságában el is készítettük az ebédet. Nem az a 3 fogásos vasárnapi ebéd volt, de nagyon jól esett így is! :) Sült krumplit csináltunk tükörtojással. Ágival elkezdtük csinálni, megkérdeztük a többieket is és csináltunk Nekik is. A kínai srác, ahhoz képest, hogy azt mondta, hogy nem kér, megevett egy adag kisült krumplit. Addig amíg volt az első adagból, ott áll a gát mellett és a két ujjával, amit úgy használt, mintha kínai evőpálcikák volnának, szépen be is falatozta, majd nekiállt megcsinálni a saját kajáját…:D Négy adag krumplit sütöttünk ki és vagy 15 tojást sütöttünk mellé. :) Megállapítottuk, hogy ez az igazi és finom krumpli, nem pedig a mirelit, de gyorsaság szempontjából mégis az a praktikusabb. Kérdés az, hogy gyorsat vagy finomat akar az ember enni 1-1 fárasztónap után…:)

Az ebéd és a konyhai maradványok eltakarítása után leültem egy kicsit olvasgatni, szótárazni. Mivel nálunk mindig elég nagy a nyüzsi és szeparálódni annyira nem lehet, így bedugtam a füldugót a fülembe és még rátettem a lila fülvédőt a fülemre, így valamennyire sikerült is kiiktatni a TV, a zene, a darts és egyéb más forrásokból származó zajokat. Viccesen nézhettem ki, mert mindenki, odajött, hogy miért van ez rajtam, én meg persze azt már nem annyira hallottam, amit mondanak, ill. kérdeznek tőlem, így ki kellett csomagolni a fülemet újra és újra…:D

A bejegyzés trackback címe:

https://csiruci.blog.hu/api/trackback/id/tr611428515

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása