Egy gépészkislány finn élményei

Friss topikok

Linkblog

Szmbat, az utolsó Tellervontie Party (2009. 09. 26.)

2009.10.04. 16:45 | Csiruci | Szólj hozzá!

 

Bármennyire is úgy terveztem és akartam volna felkelni ma korábban, hogy elmenjek bevásárolni és utána, pedig bemenjek a könyvtárba olvasni, sajnos nem sikerült. Dél körül keltünk fel, egyszerűen nem tudtam kinyitni a szememet hamarabb… :S Úgy terveztük pár csoporttársammal, hogy összeülünk tanulni, de sajnos nem sikerült, Ők is lemondták és én sem rendelkeztem valami túl sok energiával. A mai nap tehát pihenéssel telt. Miután felébredtünk és összeszedtük Magunkat, elmentünk ebédelni egyet. Az ebéd ugyan az volt, mint tegnap…:P Az ebéd után én a bolt felé vettem az irányt, mivel otthon sem volt túl sok minden kajám. A bevásárlás után megpakolva indultam haza. Miután kipakoltam, elmentem letusolni és megmosni a hajamat, mégis csak ma van az utolsó Tellervontie party…:D
Estefelé elkezdtünk készülni a bulira… a bútorokat, amik a tánctér útjában voltak, elhúztuk más helyre. Én felpórszívóztam az alsó szintet, felmostam a WC-t. A saját cuccainkat felköltöztettük a galériára, előkészítettük a poharakat, majd pedig vártuk a vendégeket! :) A buli nagyon jól sikerült, bár most nem voltunk annyira hangosak, de így is voltunk vagy 60-70-en…:D Jók ezek a bulik, csak utána a takarítás már annyira nem vicces… :S :D
A party ½ 5-ig tartott, ekkor ment el az utolsó vendég. Ezek után, hogy ne a sörös doboz halomra keljünk fel és először ne ezzel kelljen kezdeni a napot, így még azt gyorsan a buli végeztével összeszedtük. Közben megéheztünk és sütöttünk egy gyorsfagyasztott pizzát. Így körülbelül hajnal, vagyis az már inkább reggel ½ 7-kor sikerült ágyba keveredni. Még éppen elcsíptük a napfelkeltét is! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://csiruci.blog.hu/api/trackback/id/tr521427111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása