Egy gépészkislány finn élményei

Friss topikok

Linkblog

Hétfő, Industrial ecology and recycling magyar módra!:) (2009.10. 12.)

2009.10.29. 10:26 | Csiruci | Szólj hozzá!

 

Izgatottan vártam a mai nap 14. óráját. Ma kezdődött a 2. periódus, ezzel együtt az Ipari ökológia és újrahasznosítás órám, amit mint kiderült egy magyar nő tart. Pongrácz Évának hívják. Amikor jelentkezni kellett a kurzusra, írtam Neki egy e-mailt angolul, de beleírtam, hogy Magyarországról jöttem, és már magyarul válaszolt! :) Persze az első órán, még nem volt lehetőségem odamenni Hozzá és személyesen bemutatkozni. Fárasztó egy 3 óra volt. Nagyon jól beszél angolul, érhetően és szakszavakat is használ. Az előző kurzusunkon a tanár úr nem épp a legjobb angol tudásáról híres…:P Nagy tudása van, csak az angol kicsit nehezére esik, de hát ezzel nincs egyedül…:)
Szóval kissé lefáradtam az első előadás után, így az óra után gyorsan megebédeltem Ágival, majd pedig egy kávé és egy csoki társaságában leültünk a kedvenc helyünkre.
Még egy kicsit elidőztünk a suliban, majd pedig hazafelé vettük az irányt…

A bejegyzés trackback címe:

https://csiruci.blog.hu/api/trackback/id/tr631483360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása